mandag den 16. juli 2012

En mave blev malet

Jeg har malet endnu en rund mave. Min allerbedste veninde går og ruger på en fantastisk lille baby, der nok melder sin ankomst her engang i august. Jeg er så spændt på at møde det lille væsen! I sidste uge var jeg så heldig at være med ved jordemoderen og tænk engang, hvem der stod der med tårer i øjnene, da hjertelyden bankede derudaf!?! Noh, er så spændt på det hele.
Malede maven i går aftes og nåede lige at skyde lidt billeder (læs: mange!) inden det blev alt for mørkt - og dem er jeg så i gang med at redigere nu. Så er der lidt til albummet og de er også meget sjove at vise vidunderet engang. Sig endelig til, hvis du eller en, du kender, gerne vil have lavet et anderledes minde om sin graviditet.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar