fredag den 27. september 2013

Kraner

Så er det tid til at vise et af mine nye serigrafitryk, som jeg vil tage med til Finders Keepers i næste weekend. Kig endelig forbi og hils på mig og min fantastiske hjælper, Line!
Kranerne er at finde på Aarhus havn og jeg kalder dem "girafkranerne", selvom det vist nok er et hjælpemiddel indenfor hjemmeplejen, men de ligner da giraffer!? Især når de har været gennem computeren. For første gang har jeg tegnet et helt motiv på computeren og al form for håndtegning er væk. Det giver et helt andet udtryk og jeg skal selv lige vænne mig til det... Men jeg håber, I kan lide det!?
Vi ses forhåbentlig næste weekend til Finders Keepers på Godsbanen/Den rå hal - det blir' fedt!



/ kraner i ramme /



/ kraner i ramme og rådhus på marmor / 

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er dine motiver fine. Hvad gør man, hvis man nu ikke kan komme til Finderskeepers, kan man købe dem på anden vis?

    SvarSlet
  2. Hej Karen!
    Tak for din søde kommentar! Du er meget velkommen til at kigge på min profil på instagram, hvis du har den app. Det er @aamosentilsalg og eller skriver du bare til min mail, som er stineaamose@gmail.com
    Jeg har endnu ikke en decideret salgsshop på nettet :-)
    Kh. Stine

    SvarSlet