mandag den 2. april 2012

Paintopia

 

 


   

 



 



I fredags var min veninde og jeg til åbningen af Paintopia i de fineste gamle fabriksbygninger på havnen i Aarhus. Efter kulturministerens åbningstale kiggede vi amok på de flotte (store) værker. Vi var så heldige at møde kunstneren Clean (Frederik L. Hesseldahl) og det er ham, du ser på foto nummer fire. Han står ved siden af det allersmukkeste værk "Shipping", som er skabt til udstillingen Paintopia. Han har fået inspiration fra havnen. SÅ SMUKT! Jeg har været inde og byde på Lauritz, men er for længst blevet budt over. Det kunne ellers godt hænge herhjemme hos mig. Det måtte det gerne.

Vægmaleriet med spurven og pingvinerne er også Cleans værk. Utroligt lækkert maleri. En skøn forening af graffiti og tuschtegning. Måms! Hvis du er blevet interesseret i Clean og vil se mere, kan du gøre det på hans hjemmeside, som jeg har linket til, men du kan også tjekke hans facebook ud her. Jeg er ret så vild med hans flotte værker og på ønskesedlen er da også et flytbart værk men hey, også et wallpainting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar