torsdag den 28. juni 2012

Finsdottir


Jeg holder meget af keramik. Jeg holder af rigtig meget keramik. Og af rigtig meget forskelligt keramik!
Susan Liebes keramik er sjovt og pastelfarvet, Wauws har den helt særlige glasur, Louise Langgaards er poetisk og skrøbeligt, Casalingas er prikket og passer til alt, Lærke Langballes er humoristisk og ganske speciel, Lærke Tønderings er enkelt og elegant, Helbaks har den der retro-lækkerhed og sådan kunne jeg blive ved! Der er SÅ meget lækkert keramik i tiden og jeg kunne købe mig fattig i det. Der er bare det problem, at lejligheden ikke kan bære mere keramik! Så enten stopper jeg med at købe eller også anskaffer jeg mig et hus... Det bliver førstnævnte! Men man kan jo altid drømme. Og det jeg drømmer allermest om indenfor keramikkategorien lige nu er Finsdottirs unikke former. Det er en 10'er på mums-skalaen!










Billeder er lånt fra Bo Bedre, 1+1 textil og Decorateshop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar